Під час «гарячої» лінії, що відбулася в обласному контактному центрі, на запитання громадян відповідала керівниця апарату Запорізької облдержадміністрації Зінаїда Бойко.
Мешканка Токмака Наталія поскаржилася на те, що працівники районних електричних мереж не квапляться під´єднувати її будинок до електричних мереж, хоча послуга оплачена. За словами пані Наталії, у будинку холодно і некомфортно, а там проживають 4 дітей.
Фото ілюстративне з інтернету |
Кілька аналогічних за змістом телефонних звернень надійшли на «гарячу лінію» від жителів вул. Залізнодорожня та Автодорожня, що на Зеленому Яру Шевченківського району Запоріжжя. Зміст скарг полягав у відсутності необхідної кількості громадського транспорту після введення карантинних обмежень червоної зони. Чекати доводиться більше години.
Пані Алла звернулася з проханням допомогти отримати витяг з реєстру підприємств Приморської територіальної громади. Зінаїда Бойко зазначила, що проблема носить системний характер і потребує втручання з боку обласної влади для її вирішення.
Запоріжанка пані Любов звернулася з проханням допомогти встановити нову газову плиту її сусідці – людині з інвалідністю по зору 1-ї групи. Проблема у відсутності акту перевірки працездатності вентиляційних каналів.
Кожному, хто телефонував на «гарячу» лінію, Зінаїда Бойко надала вичерпні роз'яснення. Також заявникам, відповідно до норм чинного законодавства, надішлють офіційну відповідь, а за окремими зверненнями буде вжито оперативних заходів реагування. Кожен сигнал від громадян знаходиться на особливому контролі обласної влади.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю