четвер, 21 жовтня 2021 р.

Багатодітна родина з Токмака замерзає у будинку, бо РЕМ не квапиться під`єднувати електроенергію.

 Під час «гарячої»  лінії, що відбулася  в обласному контактному центрі,  на запитання громадян відповідала керівниця апарату Запорізької облдержадміністрації Зінаїда Бойко.

 Мешканка Токмака Наталія поскаржилася на те, що працівники  районних електричних мереж не квапляться під´єднувати її будинок до електричних мереж, хоча послуга оплачена. За словами пані Наталії, у будинку холодно і некомфортно, а там проживають 4 дітей.  


Фото ілюстративне з інтернету


Кілька аналогічних за змістом телефонних звернень надійшли на «гарячу лінію» від жителів вул. Залізнодорожня та Автодорожня, що на Зеленому Яру Шевченківського району Запоріжжя. Зміст скарг полягав у відсутності необхідної кількості громадського транспорту після введення карантинних обмежень червоної зони. Чекати доводиться більше години.

Пані Алла звернулася з проханням допомогти отримати витяг з реєстру підприємств Приморської територіальної громади.  Зінаїда Бойко зазначила, що проблема   носить системний характер і потребує втручання з боку обласної влади для її вирішення.

Запоріжанка пані Любов звернулася з проханням допомогти встановити нову газову плиту її сусідці – людині з інвалідністю по зору 1-ї групи. Проблема у відсутності акту перевірки працездатності вентиляційних каналів.

Кожному, хто телефонував на «гарячу» лінію, Зінаїда Бойко надала вичерпні роз'яснення. Також заявникам, відповідно до норм чинного законодавства, надішлють офіційну відповідь, а за окремими зверненнями буде вжито оперативних заходів реагування. Кожен сигнал від громадян знаходиться на особливому контролі обласної влади.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю