З метою підвищення атестаційної категорії вихователь – методист закладу дошкільної освіти «Олімпійський» Анна Безручко провела для колег майстер - клас на тему: «LEGO – технології в освітньому просторі закладу дошкільної освіти».
Цю тему, як
зазначила Анна Юріївна, вона обрала, бо по-перше, одним з пріоритетних завдань
дошкільного закладу є впровадження
елементів програми « Шість цеглинок» в
освітньому просторі. А по-друге, конструктори LEGO цікаві і дітям і
дорослим, використовуються не тільки для ігор, а й для занять, є
незамінним матеріалом у дошкільних установах. Це одна з найвідоміших і
поширених нині педагогічних систем, що використовує моделі реального світу в
ігровому середовищі в процесі навчання та розвитку дитини дошкільного віку.
Вихователь –
методист Анна Безручко у своїй
презентації розповіла про історію створення конструктора LEGO, характеристику та приклади його застосування:
такі як викладання букв з цеглинок, фізкульт хвилинки, вправи для розвитку
орієнтування у просторі.
Вона також
ознайомила вихователів з методикою організації занять з
LEGO-конструювання в дитячому садку «Олімпійський». Для педагогічного процесу
LEGO-технологія цікава тим, що, об'єднує в собі елементи гри та
експериментування. Ігри з LEGO виступають засобом дослідження та орієнтації
дитини в реальному світі, конструктор це
передусім кольорова, цікава і весела гра, здатна захопити як дітей, так і
дорослих.
Підійшовши до практичного застосування LEGO, завідувачка дитсадка Тетяна Зальотіна і вихователі розділились на три групи і самі спробували виконувати завдання за допомогою елементів конструктора.
Виховательки,
використовуючи різнокольорові цеглинки LEGO, розповідали значення свого імені, складали слова і казкових персонажів, робили і
презентували овочеві LEGO-салати, грали
у веселі руханки тощо.
Підводячи
підсумок майстер-класу, його учасниці висловили
вдячність Анні Безручко за проведення цікавого заходу. І зазначили, що вони вкотре
впевнились у тому, що використання LEGO
– технології закладає у дітей фундамент освітньої діяльності майбутніх
школярів, є основою інтелектуального розвитку й показником готовності дитини до
навчання в школі.
Людмила АРМАН,
Михайло АРМАН,
фото