Національна служба здоров’я України у співпраці з компаніями Infobip та Rakuten
Viber запустила чат-бот з інструкціями щодо COVID-19 для лікарів, швидкої
допомоги, місцевої влади та пацієнтів.
Щоб скористатися чат-ботом, потрібно просканувати QR-код. |
Чат-бот у Viber був налаштований у співробітництві з компанією Infobip, яка
надала свою комунікаційну платформу. Зокрема, компанія Rakuten Viber
забезпечила доступ до каналу та можливість передачі повідомлень. Чат-бот
запущений у співпраці з БФ «100% життя».
За допомогою цього каналу лікарі, водії швидкої допомоги, пацієнти,
представники органів влади 24 години на добу зможуть отримувати відповіді
на найбільш важливі питання щодо коронавірусу. Чат-бот в режимі реального часу
надає інструкції щодо попередження, діагностування та лікування COVID-19.
Інформація буде постійно оновлюватися і доповнюватися додатковими інструкціями.Щоб скористатися чат-ботом, потрібно просканувати QR-код. Для початку діалогу в каналі необхідно відправити повідомлення зі словом «Коронавірус».
- Національна служба здоров’я працює в інтересах кожного громадянина України. Сьогодні, у період пандемії, ми прагнемо бути ближче до кожної людини, яка потребує інформації, роз’яснень та алгоритмів дій. І ми сподіваємося, що наш канал у Viber стане зручним і оперативним джерелом отримання такої інформації. Тим більше, коли ситуація довкола змінюється так швидко і від перевіреної та вчасної інформації так багато залежить, — зазначила директорка Департаменту комунікацій НСЗУ Тетяна Бойко.