пʼятниця, 11 вересня 2020 р.

У Токмаку проходить «День здоров’я»

Сьогодні у  місті Токмак проходить  соціальний проєкт «День здоров’я», проведення якого  ініціювали активісти партії «Порядок».
В межах проєкту «День здоров’я» токмачани мали змогу отримати безкоштовну кваліфіковану допомогу спеціалістів Запорізької обласної лікарні: невропатолога, отоларинголога, офтальмолога. Прийом пацієнтів був організований в окремих кабінетах з умовами дотримання карантинних  вимог.


- Обласна лікарня знаходиться за сотню кілометрів, дістатися до медичного закладу та отримати якісні послуги вузькопрофільних лікарів нелегко, особливо для людей похилого віку. Щоб виміряти тиск або рівень цукру в крові необхідно пройти довгий шлях через записи та направлення. Тому ми й ініціювали проведення у Токмаку «Дня здоров`я», бо хочемо, щоб якісна медицина була доступною для жителів нашого міста. Системі охорони здоров’я потрібен порядок,  – розповів активіст партії «Порядок» Олександр Чуб.







Михайло АРМАН,
Фото автора