пʼятниця, 12 березня 2021 р.

Ну це вже у РЕМ перебор. Лікарняна палата, сильний струс мозку, забій спини і ноги

 Так для 20-річного токмачанина Володимира Іванченка обернулася спроба зняти на відео у своєму будинку хамську поведінку працівника Району електричних мереж.




Я завжди ставилася з повагою до працівників РЕМу, поважаючи їх  працю. Обслуговувати сотні  кілометрів електромереж, забезпечувати у Токмаку і населених пунктах району безперебійну подачу електроенергії незалежно від часу доби і пори року, усувати поломки ,  несправності, аварійні ситуації -  нелегка праця.

Разом з цим мені не раз доводилося чути скарги на  Район електричних мереж. Токмачани скаржаться і не розуміють, чому показники лічильників, що передають люди і знімають контролери значно  розходяться з показниками використаної електроенергії зазначеної у  платіжках. Чула я історії, коли токмачанам встановлювали електролічильники на стовпах, на недоступній для людей висоті ( аж під чотири метри).

А скільки вже сказано-пересказано у соцмережах про беспрєдєл РЕМівців, про їх нетактовну ( відверто кажучи хамську ) поведінку.

Проте остаточно зіпсувала все моє поважне ставлення до Району електичних мереж  подія, що сталася 10 березня у Токмаку, у приватному будинку по вулиці Ватутіна.

 Драматичний сюжет цієї історії зав`язувався  5  березня. Тоді, за словами токмачанки Людмили Іванченко, на стовпу біля будинку, де мешкають її невістка і онук, працівники РЕМ встановили електролічильник на висоті вуличного ліхтаря. А від чоловіка Людмили Григорівни почали вимагати, щоб він відкрив будинок.

-          Мій чоловік відмовився відкривати будинок, бо по-перше він там не господар, а  приїхав всього-навсього доглянути за господарством, поки невістка і онук були на роботі, - розповіла Людмила Іванченко. – РЕМівці нічого слухати не хотіли , кричали, щоб чоловік відкривав будинок і все! Мій чоловік у свою чергу  просив пояснити, чому на стовпу аж під проводами поставили електролічильник, але господарям будинку не показали його початкові покази, що поставили, скільки там кілоВат ( чи нулі, чи вже щось накручено), - розповіла Людмила Іванченко.  

А вже 10 березня її онук,  20-річний Володимир Іванченко повернувся з роботи, і помітив, що  у будинку немає світла. На якій підставі і чому РЕМ  без попередження відключив світло у будинку,  його господарям було невідомо.

- Ми своєчасно сплачуємо за електроенергію, заборгованості не маємо, так за що нам знеструмили будинок,- обурюються  Іванченки.  

За їх словами, після телефонного дзвінка у РЕМ, приїхали електрики. Один з них вже з порогу почав вести себе по-хамськи. Прямо в обличчя Володимиру тицьнув своє посвідчення, потім почав кричати на господиню будинку Світлану Іванченко, вимагав, щоб вона віддала магніт, що начебто чіпляє на електролічильник при спробі  крадіжки електроенергії. 

- Я була в шоці від того галасу,  морального тиску на мене і безпідставного звинувачення мене у крадіжці електроенергії . Я не розуміла,  який магніт і кому повинна віддати. Мій син почав знімати на відео все це, і як електрики зривали пломби на електролічильнику. У цю мить один з них підійшов до сина і з усієї сили пихорнув так, що хлопець упав на спину, вдарився об підлогу головою, забив ногу, - розповіла Світлана Іванченко.

За її словами, сину стало зле, підскочив тиск. Але у  виклиці швидкої їм відмовили, натомість порадили дати сину «щось заспокійливе».

На ранок юнакові стало ще гірше і його було госпіталізовано до Токмацької багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування  із високим тиском, сильними головними болями і болями від забоїв тіла.




Обурена зухвалою поведінкою працівника РЕМ Світлана Іванченко, яка чергує біля ліжка сина у лікарні,  написала на працівників РЕМ заяву до поліції і буде домагатися правосуддя.

А Володини бабуся і дідусь моляться за здоров`я онука.

Людмила АРМАН