У зв’язку з тим, що Запорізька область перейшла до «жовтої» зони епідеміологічної небезпеки, норма Закону України від 17 березня 2020 року № 530-ІХ (зі змінами) щодо заборони на період дії «червоного» рівня епідемічної небезпеки та протягом 30 днів з дня його скасування припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі, припинила діяти.
Тобто, заборона на відключення електро- та газопостачання побутових споживачів через заборгованість, яка діяла лише на період «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки та 30 днів після його відміни, з 29 січня 2022 року припинилася.
Наразі підприємства - надавачі послуг вже здійснили
передбачені чинним законодавством підготовчі заходи по відключенню помешкань
споживачів від газу та електричної енергії, у яких наявна заборгованість
(споживачам направлені попередження про припинення послуг із зазначенням в них
суми боргу та запланованої дати відключення; переліки боржників направлені до
операторів систем розподілу для організації та в подальшому виконання робіт з
відключення).
Важливо розуміти, що відключення зазначених послуг несе за собою не тільки побутові незручності, але й додаткові фінансові витрати. Адже, окрім боргу, споживачу необхідно буде оплатити послугу повторного підключення і чекати чергу на відновлення протягом 3-5 робочих днів.
У разі виникнення додаткових питань, для уточнення стану свого особового рахунку або реквізитів для оплати, споживачам необхідно звертатися безпосередньо до постачальників послуг.
На сайті Токмацької міської ради розміщено контакти найбільших постачальників послуг Запорізької області:
ТОВ «Запоріжжяелектропостачання»- постачальник електричної енергії (https://zpep.com.ua), телефон контакт-центру 061 228-22-20;
ТОВ«Запоріжгаззбут» - постачальник природного газу (https://zpgaszbut.com.ua), телефон контакт-центру 061 228-74-04;
ТОВ «Газ Ресурс Компані» - постачальник природного газу (https://gazresurs.com.ua), контактний телефон (061) 945 02 00).