По 3 квітня Обленерго перебуватиме на карантині, доступ до
адмінбудівель підприємства, у тому числі й Токмацького району електичних мереж
, для сторонніх осіб тимчасово обмежений.
Впродовж цього періоду спеціалісти рекомендують користуватися
дистанційними сервісами.
Зокрема, передати покази приладів обліку електроенергії
можна:
за телефонами 098-168-01-01 (за допомогою меню
самообслуговування) та
0-800-504-502 (контакт-центр);
через офіційний сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго», http://www.zoe.com.ua/pokazania.php.
Подати скаргу, звернення, заявку:
за телефоном 0-800-504-502 (контакт-центр ПАТ
«Запоріжжяобленерго»);
за телефоном 098-168-01-01 – для мешканців міст Запоріжжя,
Бердянськ та Мелітополь;
через офіційний сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго», http://www.zoe.com.ua/зворотній
зв’язок/.
Також з метою забезпечення оперативного зв’язку
структурних підрозділів ПАТ «Запоріжжяобленерго» із побутовими споживачами
електроенергії на час дії карантину створені додаткові канали комунікації:
повідомлення у месенджерах Viber, Telegram, WhatsApps,
електронні скриньки для спілкування із побутовими
споживачами електроенергії,
Токмацький міжрайонний РЕМ
063-802-15-48 638021548@zoe.com.ua
Паперову кореспонденцію адміністрація Обленерго просить залишати у скриньках для кореспонденції, розміщених біля входів
до адміністративних будівель структурних підрозділів ПАТ «Запоріжжяобленерго».
Також нагадуємо споживачам електроенергії-юридичним
особам про можливість дистанційного обслуговування за допомогою
сервісу PAPERLESS із обміну документами в електронній формі.