вівторок, 17 березня 2020 р.

Токмацький РЕМ ( РЭС) пішов на карантин. Що робити споживачам електроенергії


По 3 квітня Обленерго перебуватиме на карантині, доступ до адмінбудівель підприємства, у тому числі й Токмацького району електичних мереж ,  для сторонніх осіб тимчасово обмежений.

Впродовж цього періоду спеціалісти рекомендують користуватися дистанційними сервісами.
Зокрема, передати покази приладів обліку електроенергії можна:
за телефонами 098-168-01-01 (за допомогою меню самообслуговування) та
0-800-504-502 (контакт-центр);
через офіційний сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго», http://www.zoe.com.ua/pokazania.php.
 Подати скаргу, звернення, заявку:
за телефоном 0-800-504-502 (контакт-центр ПАТ «Запоріжжяобленерго»);
за телефоном 098-168-01-01 – для мешканців міст Запоріжжя, Бердянськ та Мелітополь;
через офіційний сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго», http://www.zoe.com.ua/зворотній зв’язок/.
 Також з метою забезпечення оперативного зв’язку структурних підрозділів ПАТ «Запоріжжяобленерго» із побутовими споживачами електроенергії на час дії карантину створені додаткові канали комунікації:
повідомлення у месенджерах Viber, Telegram, WhatsApps,
електронні скриньки для спілкування із побутовими споживачами електроенергії,
Токмацький міжрайонний РЕМ   063-802-15-48       638021548@zoe.com.ua
Паперову кореспонденцію адміністрація Обленерго просить залишати у скриньках для кореспонденції, розміщених біля входів до адміністративних будівель структурних підрозділів ПАТ «Запоріжжяобленерго».
 Також нагадуємо споживачам електроенергії-юридичним особам про можливість дистанційного обслуговування за допомогою сервісу PAPERLESS із обміну документами в електронній формі.