Після
реорганізації Управління Песійного фонду у м.Токмак і Токмацькому районі, на його
базі було створено нове відділення обслуговування громадян (сервісний центр)
Головного управління Пенсійного фонду.
Начальник
Токмацького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) Головного
управління Пенсійного фонду в Запорізькій області Ліана Білецька, розповіла, що після реорганізації, у сервісному центрі
працює 35 осіб.
Діють відділи
з обслуговування громадян,
з питань перерахунку пенсій, з питань виплат пенсій, з контрольно –
перевірочної роботи.
У минулому році сервісний центр було оновлено і
модернізовано.
Відділи нового зразка були побудовані за принципом прозорого офісу та оформлені в єдиному
візуальному для всіх сервісних центрів стилі.
Створені зручні зони очікування, встановлено
сучасне технічне обладнання та модульні меблі,
що створює зручність у спілкуванні, є телевізор, де відвідувачі можуть
переглянути корисну для себе інформацію,
кулер з холодною і гарячою водою.
Відділ обслуговування громадян обладнано з урахуванням вимог
інклюзії. Проведені відповідні роботи та встановлені елементи доступності для
людей з інвалідністю, на 1 поверсі
Для громадян, які не
можуть самотужки потрапити до сервісного центру є кнопка виклику спеціаліста
сервісного центру, який у разі потреби прийде на перший поверх і проведе прийом.
Для людей з вадами зору зручна навігація у приміщенні забезпечується завдяки тактильним та візуальним позначенням-табличкам дубльованим рельєфно-крапковим шрифтом Брайля.
- Кожний житель Токмаччини, який звернувся до нашого відділу
обслуговування або через електронні сервіси Пенсійного фонду, повинен отримати
якісну допомогу у вирішенні пенсійного питання та вийти від фахівця з відчуттям
задоволення. Тільки так працюють спеціалісти Токмацького відділу обслуговування
громадян, - заначила начальник Токмацького відділу обслуговування громадян (
сервісного центру) Головного управління Пенсійного фонду в Запорізькій області
Ліана Білецька.
Вона також розповіла, що одним із найважливіших напрямків в роботі
Токмацького відділу обслуговування громадян є проведення інформаційно – роз`яснювальної
роботи.
Розуміючи свою відповідальність, працівники відділу
використовують кожну можливість для зустрічей з громадянами, щоб відповісти на
їх запитання, вчасно надати слушні поради і допомогти по можливості.
З цією метою впродовж 2019 року проведено 45 зустрічей у трудових колективах міста та
району та 22 зустрічі за місцем проживання, в яких взяли участь 563 особи.
Програма «День Пенсійного фонду» охоплює і виїзний прийом громадян, і зустрічі
з трудовими колективами, і зустрічі з соціальними партнерами. За 2019 рік проведено
15 таких заходів, в яких взяли участь понад 300 громадян.
На зустрічах з колективами проводиться реєстрація заяв на
Веб – порталі. Люди залишаються задоволеними, проявляється зацікавленість,
відходить страх перед чимось новим. Громадяни стали подавати документи на Веб –
портал для призначення та перерахунку пенсій в електронному вигляді та більш
активно реєструватися на Веб – порталі. Впродовж 2019 року на Веб-порталі
зареєструвалися 1426 осіб.
Спеціалісти відділу впродовж року проведено 7 уроків роз`яснень,
в яких взяли участь 87 школярів та студентів. Враховуючи позитивний досвід з
практичними заняттями щодо демонстрації можливостей Веб – порталу Пенсійного
фонду, в грудні місяці під час заходу «Відкритих дверей» з учнівською молоддю
Токмацького механічного коледжу було зареєстровано на Веб-порталі 10 студентів
та їх керівника. Молодь залишилася задоволеною, у деяких з них були вже
відомості в РЗО про відпрацьовані періоди.
Михайло АРМАН,
Фото автора