понеділок, 16 березня 2020 р.

Якісна допомога мешканцям Токмаччини у вирішенні пенсійного питання


Після реорганізації Управління Песійного фонду у м.Токмак і Токмацькому районі, на його базі було створено нове відділення обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду.
Начальник Токмацького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду в Запорізькій області Ліана Білецька, розповіла,  що після реорганізації, у сервісному центрі працює 35 осіб. 

Діють відділи  з  обслуговування громадян, з питань перерахунку пенсій, з питань виплат пенсій, з контрольно – перевірочної роботи.
У минулому році сервісний центр було оновлено і модернізовано.
Відділи нового зразка були побудовані за принципом прозорого офісу та оформлені в єдиному візуальному для всіх сервісних центрів стилі. 


Створені зручні зони очікування, встановлено сучасне технічне обладнання та модульні меблі,  що створює зручність у спілкуванні, є телевізор, де відвідувачі можуть переглянути корисну для себе інформацію, кулер з холодною і гарячою водою.
Відділ обслуговування громадян обладнано з урахуванням вимог інклюзії. Проведені відповідні роботи та встановлені елементи доступності для людей з інвалідністю, на 1 поверсі
 обладнано Громадську приймальну для осіб з обмеженими можливостями.

Для громадян,  які не можуть самотужки потрапити до сервісного центру є кнопка виклику спеціаліста сервісного центру, який у разі потреби прийде на перший  поверх і проведе прийом.




Для людей з вадами зору зручна навігація у приміщенні забезпечується завдяки тактильним та візуальним позначенням-табличкам дубльованим рельєфно-крапковим шрифтом Брайля.

- Кожний житель Токмаччини, який звернувся до нашого відділу обслуговування або через електронні сервіси Пенсійного фонду, повинен отримати якісну допомогу у вирішенні пенсійного питання та вийти від фахівця з відчуттям задоволення. Тільки так працюють спеціалісти Токмацького відділу обслуговування громадян, - заначила начальник Токмацького відділу обслуговування громадян ( сервісного центру) Головного управління Пенсійного фонду в Запорізькій області Ліана Білецька.

Вона також розповіла, що одним  із найважливіших напрямків в роботі Токмацького відділу обслуговування громадян є  проведення інформаційно – роз`яснювальної роботи.
Розуміючи свою відповідальність, працівники відділу використовують кожну можливість для зустрічей з громадянами, щоб відповісти на їх запитання, вчасно надати слушні поради і допомогти по можливості.
З цією метою впродовж 2019 року проведено 45 зустрічей у трудових колективах міста та району та 22 зустрічі за місцем проживання, в яких взяли участь 563 особи. Програма «День Пенсійного фонду» охоплює і виїзний прийом громадян, і зустрічі з трудовими колективами, і зустрічі з соціальними партнерами. За 2019 рік проведено 15 таких заходів, в яких взяли  участь понад 300 громадян. 
На зустрічах з колективами проводиться реєстрація заяв на Веб – порталі. Люди залишаються задоволеними, проявляється зацікавленість, відходить страх перед чимось новим. Громадяни стали подавати документи на Веб – портал для призначення та перерахунку пенсій в електронному вигляді та більш активно реєструватися на Веб – порталі. Впродовж 2019 року на Веб-порталі зареєструвалися 1426 осіб.
Спеціалісти відділу впродовж року проведено 7 уроків роз`яснень, в яких взяли участь 87 школярів та студентів. Враховуючи позитивний досвід з практичними заняттями щодо демонстрації можливостей Веб – порталу Пенсійного фонду, в грудні місяці під час заходу «Відкритих дверей» з учнівською молоддю Токмацького механічного коледжу було зареєстровано на Веб-порталі 10 студентів та їх керівника. Молодь залишилася задоволеною, у деяких з них були вже відомості в РЗО про відпрацьовані періоди.
Михайло АРМАН,
Фото автора