четвер, 23 липня 2020 р.

Політичний Токмак. Сесійна інтрижка. Про недостовірний «дзвін», і як до кворума сесії не дотягли


Чергова сесія Токмацької міської ради, що мала відбутись сьогодні, не відбулась через відсутність кворуму.
Із 34 депутатів, які були обрані до Токмацької міської ради,  на 10.00  у  сесійній залі зібралося лише 13.
-          Хто на лікарняному, хто у відпустці,  на морі, - пояснювали відсутність своїх колег депутати.
На 10.25 ( а сесія мала відбутися о 10.00)  для проведення сесії не вистачало потрібної кількості депутатів  і секретар міської ради Олександр Чуб повідомив про це присутніх.

На прохання депутатів він озвучив прізвища чотирьох народних обранців (як мені услід не робила закиди депутатка з Опоблоку,  я  не називаю ці прізвища з етичних міркувань) , які  начебто підтвердили  свою участь у сесії , але  на сесію не прийшли. Якось так натяками у сесійній залі також прозвучало,  що начебто напередодні сесії хтось начебто зателефонував депутатам міської ради і начебто просив їх на сесію не приходити.
Ну і депутати не поприходили.
Журналісти міськрайонної газети «Таврія» зв’язалися з депутатом міської ради, чиє прізвище називалося серед чотирьох "прогульників" , і   поцікавилися у нього, чи дійсно він підтверджував свою участь у сесії 23 липня і чому тоді на сесію не прийшов.
- Це недостовірна інформація. Ще вчора на засіданні фракції я повідомив, що на сесії міської ради 23 липня я не буду. Бо  я на роботі, і буду перебувати за межами міста. Про свою відсутність на сесії я також  повідомив працівниць 16-го кабінету міської ради, - пояснив нам депутат.
Через поважну причину ( відпустка і сімейні обставини) не змогла бути на сесії 23 липня іще одна депутатка, якій, як ми з`ясували також ніхто не телефонував і зривати сесію не просив.
Так звідки тоді цей недостовірний «дзвін»?
До виборів до Токмацької міської ради залишилося 94 дня. Далі буде ще цікавіше?
 Людмила АРМАН,
фото авторки