субота, 20 березня 2021 р.

У Кіноклубі Токмака дивилися і обговорили фільм «Булер»

 На запрошення директорки ЗОШ №4 Вікторії Бобринок відбулося виїзне  засідання «Кіноклубу Токмака», яке провели радниця Токмацького міського голови (кураторка діяльності Кіноклубу у місті Токмак) Наталя Криворучко, головний спеціаліст відділу економіки Володимир Синиця та начальниця відділу інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Світлана Уманська.






Дивилися фільм «Булер» («Кривдник»). Він був знятий у 2011 році режисером Лі Гіршем. У фільмі задокументовані реакції вчителів та адміністраторів на агресивну поведінку, які порушують кліше «діти просто поводяться, як діти», і відображений дедалі ширший рух серед батьків і молоді, спрямований на зміну ставлення до булінгу в школах, спільнотах та суспільстві загалом.

         Реакції дітей та присутніх дорослих після перегляду була неоднозначною: «Фільм сподобався. Але він дуже давно знятий. Зараз все інакше відбувається. Набагато жорсткіше». «Хотілося б побачити, більш сучасний фільм»; «Цей фільм про мене та мої шкільні роки. Я сам був у ролі булера»; «Хотілося б побачити фільм про булінг в Інтернеті».

- Я рада, що діти розуміють той факт, що булінг - змінюється...Я рада, що вони розуміють небезпеку Інтернету та соціальних мереж...Я рада, що вони розуміють небезпеку цього явища..Що мене не радує? Це те, що діти, вочевидь, зіткалися з кібер-булінгом, та, на жаль, залишалися з цими проблемами наодинці...У нашій колекції відео-фільмів є ще фільми про булінг, тому з радістю проведемо показ і для інших школярів міста, - розповіла кураторка діяльності Кіноклубу у місті Токмак Наталя Криворучко.