четвер, 15 липня 2021 р.

Ну і ну. Політика головніше за здоров`я токмачан

 Сьогодні, 15 липня за ініціативи депутатки Запорізької обласної ради від ПП «Опозиційна платформа – за життя» Юлії Корнієнко  у Токмацькому центрі первинної медико-санітарної допомоги мав відбутися виїзний прийом лікарів – гастроентеролога, ендокринолога, ортопеда-травматолога і пульмонолога Запорізької  обласної  клінічної  лікарні.

По анонсованому телефону на БЕЗКОШТОВНИЙ прийом до кращих лікарів області записалося немало токмачан.

Але…

У добру справу втрутилася політика. Прийом у Токмаку відмінили ( заборонили). 





- Дорогі токмачани, прошу вибачення у кожного,  хто повірив у  мою ініціативу з організації виїзного прийому лікарів запорізької обласної клінічної лікарні.

Так склалася ситуація, що чиїсь політичні інтереси, виявилися важливішими за здоров'я людей.

Сподіваюся,  що той хто завадив цій зустрічі, колись все ж таки зробить добру справу для жителів Токмаччини

Можу одне сказати – я, як депутатка обласної ради і голова Громадської організації «  «ЛАДА-ЮА» буду і далі  робити добрі справи для своїх виборців, для жителів Токмака, Молочанська та сіл району.  Які б палки в колеса мені не ставили  мої політичні опоненти, я все одно буду робити добро людям, - зазначила депутатка Запорізької обласної ради Юлія Корнієнко.