четвер, 3 лютого 2022 р.

Хто з токмачан отримає компенсації від «Київстар» за сьогоднішній збій системи

Зранку,  3 лютого, у роботі оператора мобільного зв'язку «Київстар» стався масштабний збій.







Деякі абоненти і в їх числі автор цих рядків не змогли  здійснювати та приймати дзвінки, бо повідомлялося, що недостатньо коштів, хоча кошти на рахунку були. Мобільний додаток також не працював. При спробі відкрити сайт вибивало «Помилка 502». Гаряча лінія «Київстар» була  перевантажена.

У «Київстарі» повідомили, що деякі абоненти отримають компенсацію.

- У частини абонентів справді виникли тимчасові складнощі. Це стосується лише передплачених тарифних планів. У тих, у кого контрактний зв'язок, немає проблем. Ми вже з'ясували причини та займаємося вирішенням проблеми. Це займе хвилини або години. Абонентам, які зіткнулися з проблемою, буде нарахована компенсація , – пояснили  у прес-службі «Київстар» повідомив  OBOZREVATEL.

Наразі сайт вже працює. Крім того, абоненти не мають доступу до функції перевірки рахунку за допомогою коротких номерів *110#  і *111#.