Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до
ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»,
повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного
спеціаліста - державного реєстратора сектору реєстрації відділу надання
адміністративних послуг та реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської
ради, віднесеної до V категорії посад в органах місцевого самоврядування, тимчасово,
на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
основного працівника.
Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних
характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні
вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста - державного реєстратора:
вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною
мовою. Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній
сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної
служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій
незалежно від форми
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним
вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії
міської ради наступні документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про
ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо
прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її
проходження;
заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними
додатками;
дві фотокартки розміром 4х6 см;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації,
присвоєння вченого звання, присудження наукового
ступеня;
копію документа, який посвідчує особу;
копію військового квитка (для військовослужбовців або
військовозобов'язаних);
довідку про допуск до державної таємниці (у разі його
наявності).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають
декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого
самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання
корупції».
Додаткова
інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати
праці надається кадровою службою.
Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30
календарних днів з дня опублікування оголошення.
Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул.
Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ
кадрової роботи та інформації).
тел. 4 -57-27.