пʼятниця, 7 лютого 2020 р.

Для токмачан є робота


Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста - державного реєстратора  сектору реєстрації відділу надання адміністративних послуг та реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради, віднесеної до V категорії посад в органах місцевого самоврядування, тимчасово, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.
 Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста - державного реєстратора: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку). Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми
власності не менше 1 року.
    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії міської ради наступні документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;                                                           
заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4х6 см;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
копію документа, який посвідчує особу;
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                      
    Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.
Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
 Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ кадрової роботи та інформації).
тел. 4 -57-27.