неділя, 16 травня 2021 р.

Тріумфальний виступ юних шахістів

 Токмацькі шахісти успішно, ні тріумфально, виступили у Мелітополі на чемпіонаті Запорізької області серед наймолодших шахістів - до 8 і 10 років.




У віковій категорії до 10 років Горенко Варвара стала чемпіонкою області.

-  Це дівчинка вогонь! Я люблю дивитися, як вона радіє перемогам. 




Мені подобається, що вона прислухається до порад мами і тренера. Все, що я говорив, Варвара  виконувала на дошці. І отримала ось такий чемпіонський результат!Я дуже радий за дівчинку, - зазначив тренер юних шахмітістів з Токмака Олексій Дружинець.

Валібагандов Джамал зіграв на чемпіонаті області 9 партій, з них 8 переміг і лише 1 поразка. У  віковій категорії до  8 років Джамал посів  2 місце.




-          Джамал не по роках солідно ставить партію і добиває. Окрема вдячність  його мамі Тетяні за підстрахування на турнірі. Допомога була чудовою. Тренеру такі батьки тільки в радість! Ну і в допомогу, - прокоментував успіх свого вихованця Олексій Дружинець.

Баришев Артем посів  3 місце. Прекрасний успіх.




- Хлопець з підвищеною відповідальністю. Грає солідно не по роках. Шахіст з характером! – так сказав про Артема його тренер Олексій Дружинець.

Аракелян Давид - відкриття цього року. На чемпіонаті  виконав норму 2 розряду і посів 4 місце у віковій категорії до 10 років.

Дубина Денис виграв сильний турнір у Токмаку , на чемпіонаті області змагався  за призові місця, але не дотягнув.

-Підводячи підсумок чемпіонату області з шахів, скажу, що всі мої виховнці  - розумнички! З ними в бій йти - одне задоволення! Токмак може пишатися своїми шахістами!- резюмував Олексій Дружинець.