Групи «1+1 медіа», StarLightMedia, «Інтер медіа груп» та
«Медіа Група Україна» перенесли дату кодування своїх каналів на супутнику з 20
січня на 28 січня 2020 року.
фото ілюстративне з інтернету |
Причину перенесення дати кодування «1+1 медіа» пояснює тим, що офіційні
супутникові оператори не встигають підключити до своїх послуг усіх охочих: «За
їхніми повідомленнями, наразі відбувається стрімке зростання інформаційних
запитів від українців щодо кодування, а попит на підключення до послуги суттєво
перевищує пропозицію».
-Попри всебічне інформування абонентів супутника про зміни в мовленні, на жаль, не всі завчасно подбали про придбання тюнерів, повернувшись до цього питання лише зараз. Враховуючи стрімке зростання попиту серед абонентів на супутникові приймачі та черги на підключення абонентів до офіційних супутникових операторів, група йде на вимушене відтермінування кодування сигналу на користь населення, ‒ прокоментував генеральний директор «1+1 медіа» Ярослав Пахольчук.
За його словами, цей додатковий час дозволить абонентам, які відкладали кодування на останній день, встигнути забезпечити собі можливість перегляду каналів.
-Ми розуміємо, що перепідключити понад 4 млн домогосподарств – завдання непросте, і ми прогнозували, що основний пік підключень припаде на останні тижні перед кодуванням. Для нас важливо, щоб партнери-провайдери встигли цей попит повністю задовольнити і щоб кожен глядач комфортно продовжив дивитися наші канали, – пояснила директорка дивізіону Digital & PayTV StarLightMedia Юлія Трибушна.
Директорка з корпоративних комунікацій «Медіа Групи Україна» Олена Шрамко повідомила, що DTH-оператор медіагрупи Xtra TV отримує дуже багато заявок від користувачів: «Наразі ми обробляємо до 10 тисяч заявок на день».
Нагадаємо, в Україні буде закодовано безкоштовний супутниковий сигнал, а тому більшість українських каналів зникнуть із супутникових антен. Тим, хто хоче й далі дивитися улюблені канали, доведеться купити новий тюнер.
-Попри всебічне інформування абонентів супутника про зміни в мовленні, на жаль, не всі завчасно подбали про придбання тюнерів, повернувшись до цього питання лише зараз. Враховуючи стрімке зростання попиту серед абонентів на супутникові приймачі та черги на підключення абонентів до офіційних супутникових операторів, група йде на вимушене відтермінування кодування сигналу на користь населення, ‒ прокоментував генеральний директор «1+1 медіа» Ярослав Пахольчук.
За його словами, цей додатковий час дозволить абонентам, які відкладали кодування на останній день, встигнути забезпечити собі можливість перегляду каналів.
-Ми розуміємо, що перепідключити понад 4 млн домогосподарств – завдання непросте, і ми прогнозували, що основний пік підключень припаде на останні тижні перед кодуванням. Для нас важливо, щоб партнери-провайдери встигли цей попит повністю задовольнити і щоб кожен глядач комфортно продовжив дивитися наші канали, – пояснила директорка дивізіону Digital & PayTV StarLightMedia Юлія Трибушна.
Директорка з корпоративних комунікацій «Медіа Групи Україна» Олена Шрамко повідомила, що DTH-оператор медіагрупи Xtra TV отримує дуже багато заявок від користувачів: «Наразі ми обробляємо до 10 тисяч заявок на день».
Нагадаємо, в Україні буде закодовано безкоштовний супутниковий сигнал, а тому більшість українських каналів зникнуть із супутникових антен. Тим, хто хоче й далі дивитися улюблені канали, доведеться купити новий тюнер.