ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ М.ТОКМАКА ТА ТОКМАЦЬКОГО РАЙОНУ!
Для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та у зв’язку
із запровадженням карантину Головне управління Пенсійного фонду в
Запорізькій області рекомендує використання зручних та безпечних дистанційних
форм пенсійного обслуговування.
Шановні громадяни! Ви можете отримати більшість пенсійних
послуг без особистих відвідувань сервісних центрів, за допомогою:
- Skype-зв’язку;
- послуги SMS-інформування;
- онлайн-сервісів вебпорталу
електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua);
- телефонів «гарячої лінії» (061)
707-75-17 (для військових пенсіонерів) та (06178) 2-25-38 (для цивільних
пенсіонерів).
Разом з тим повідомляємо, що сервісні центри тимчасово
припиняють обслуговування громадян.
Для вирішення невідкладних питань, таких як оформлення
документів для виплати допомоги на поховання тощо, є можливість надати
документи через чергового у Токмацькому відділі обслуговування громадян
(сервісному центрі) (з 8-00 до 17-00).
Разом з тим повідомляємо, що графік прийому громадян у
період карантинних заходів в Токмацькому відділі обслуговування громадян
(сервісному центрі) залишається незмінним.
Звертаємо увагу майбутніх пенсіонерів на можливість подати
заяву та документи для призначення пенсії в електронному форматі через
вебпортал Пенсійного фонду.
Фінансування і виплата пенсій та грошової допомоги
відбуватиметься у виплатний період з 4 по 25 число щомісячно, відповідно до
графіку.
Переконливо просимо дотримуватись рекомендацій, які
викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці «Що треба знати про новий
коронавірус?»: https://covid19.com.ua/#rec165642605
Соціальна
самоізоляція та уникнення контактів – це найефективніший спосіб ліквідації і
нерозповсюдження будь-якої епідемії.
Будьте соціально відповідальними, бережіть себе та своїх
рідних.
Дякуємо за розуміння!