Меморандум між учасниками освітнього процесу – педагогами, учнями та батьками - був підписаний у Молочанському опорному закладі загальної середньої освіти.
Саме взаємодія в межах трикутника "учень-учитель-батьки” створює простір для сучасної ефективної освіти.В основу співпраці мають бути покладені принципи педагогіки партнерства як складника концепції “Нова українська школа” (НУШ):
повага до особистості;
доброзичливість і позитивне ставлення;
довіра у відносинах;
діалог – взаємодія – взаємоповага;
розподілене лідерство (проактивність, право вибору та
відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);
принцип соціального партнерства (рівність сторін,
добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість
виконання домовленостей).
Також учасники цього дискусійного засідання були розподілені на робочі групи,які братимуть участь в комплексному самооцінюванні освітніх та управлінських процесів в Молочанському опорному закладі освіти.
Директорка Марина Романова ознайомила з критеріями та напрямами цього важливого процесу,який допоможе визначити сильні та слабкі сторони в організації роботи закладу освіти.