середу, 23 вересня 2020 р.

Олександр Чуб: Ми не хочемо безладу у Токмаку, тому будемо підтримувати у нашому місті порядок

 Знайомтесь. Олександр Чуб,  народився  5 жовтня 1962 року в сім`ї шахтаря, в невеликому шахтарському містечку Димитрово, Донецької області. Після закінчення Київського інституту  харчової промисловості,   у 1985 році був направлений у місто Токмак на посаду головного інженера хлібозаводу. Працював директором, головою правління ТОВ « Хліб Токмака». У 2016 році обраний секретарем Токмацької міської ради.

Одружений. Батько трьох доньок.

- Олександре Олександровичу, мешканці міста знають Вас як директора хлібозаводу, порядного та поважного чоловіка. Після обранням Вас  на посаду секретаря Токмацької міської ради, Вас  не зіпсувала навіть  влада?

- Батько вчив мене бути чесним та відвертим до людей. Я це зрозумів,  коли почав працювати на виробництві, після закінчення Київського інституту харчової промисловості. По направленню був відрекомендований на Токмацький хлібозавод, на посаду головного інженера. За 10 років роботи я дізнався всі тонкощі  виробництва, потім став директором, головою правління ТОВ « Хліб Токмак». Як би високо я не піднімався по кар’єрних сходинках, я завжди залишався Людиною, таким, як мене виховали батьки. Тому і на посаді секретаря міської ради нова робота мене лише загартувала, і ніяк не зіпсувала…

- У Вас була непогана посада,  чому ж тоді 5 років назад Ви наважилися йти в депутати та проявили бажання стати секретарем Токмацької міської ради?

-  Я депутат Токмацької міської ради попередніх трьох  скликань, і можжу впевнено сказати: кожне скликання відрізняється одне від одного. Час йде, нові технології в прогресі, нові закони, зміни в адміністративному направленні.

Я прийшов на посаду секретаря міської ради,  щоб об’єднати ліву та праву частину депутатського залу, не в політичному направленні, а для прийняття рішень на благо нашого рідного міста. І я хочу сказати, що за чотири роки мені це вдалося.

- Можете назвати реалізовані проєкти, що  спрацювали на розвиток міста?

- За п’ять  років каденції, у нашому місті було реалізовано багато проєктів. Хочу привести приклад проєкту збирання ливневих вод, який був підтриманий депутатами запорізької обласної ради. Після нас такий проєкт запрацював в Єнергодарі, Дніпрорудному.

Інший значущий проєкт - футбольне поле зі штучним покриттям та освітленням біля першої  школи.

Освітлення вулиць на окраїнах міста. В цій каденції ми організували міжфракційну групу «Рівні можливості», яка підтримує гендерну політику. Та ще багато чого…

- На вашу думку,  чим запам’ятається  токмачанам  Токмацька міська рада сьомого скликання?

- Міська рада 7 скликання це перша каденція, коли в депутатському залі було 5 – 6 фракцій політичних партій і блоків.  Кожен з депутатів старався відстоювати інтереси своєї фракції, своєї політичної сили.  Вже в кінці каденції  залишилися фракції , в яких депутати відстоюють інтереси мешканців міста, працюють на благо жителів нашого міста…

- Олександре Олександровичу, знаю у вас ненормований робочий день. Дуже часто можна бачити як у вашому робочому  кабінеті пізно ввечері горить світло. Ви працюєте. А як Вам вдається зберігати порядок в сім`ї ?

- Я понад 10 років пропрацював на хлібозаводі. Хліб це той продукт, що  потрібен на столі токмачан тут і зараз. Тому коли були якісь проблеми та надзвичайні ситуації, я вночі, вдень, ввечорі був на роботі. Моя сім`я звикла до такої норми мого життя.

Я не люблю все розтягувати, все роблю вчасно. Правильно розподіляю свій час, якого вистачає і на роботу і на сім`ю…

- Олександре Олександровичу, наскільки я знаю вже стартувала передвиборча кампанія на перших виборах до Токмацької ОТГ. Чи будете Ви балотуватися в депутати міської ради і від якої партії, якщо не секрет?

- Я збираюся йти в депутати від нової політичної партії «Порядок».

- Токмаку потрібен порядок?

- У нашому місті є порядок. Ми не хочемо безладу, тож  будемо підтримувати «Порядок»! У партії є бажання представляти інтереси своїх виборців у Запорізькій обласній, Пологівській районній та  Токмацькій міській радах. Маю намір  балотуватися до Запорізької обласної ради. Якщо мене оберуть депутатом, у мене є великі плани щодо реалізації Програми заміни технічної сторони водопостачання Токмака. Вода у нас добра, чиста, прозора, вітамінізована, а ось водопровідні труби своє вже відпрацювали, вони постійно рвуться.  Їх потрібно міняти.

У нас є проблеми в медицині, в економіці. Я хочу щоб у нас працювала  Програма автоперевезень. Якщо маршрут на Кузню стабільний, то на маршрутах 1,3, на Калиновий  та на Ріжок потрібно ще працювати над підвищенням якості автобусних перевезень жителів нашого міста.

Все це і не тільки знайде відображення у нашій передвиборній Програмі, яку ми складатимемо з нашими виборцями і для наших виборців…